Ratusz

W tym Urzędzie to Mieszkańcy są najważniejsi. Nieustannie podejmowane są kolejne działania, aby bemowski ratusz był przyjazny dla interesanta, a załatwienie sprawy przebiegało szybko i bezproblemowo. Ważne aby zerwać ze stereotypem Urzędu jako instytucji skostniałej i nie dostosowanej do współczesnych realiów. Urząd musi stanowić profesjonalne Centrum Obsługi Mieszkańca.

Na wiosnę 2008 roku uruchomiliśmy dla naszych Mieszkańców filię biura paszportowego, dzięki czemu Bemowianie nie muszą fatygować się po ten dokument aż do centrum miasta.

Co udało się do tej pory osiągnąć ? Oto przykłady:

  • wprowadzenie Kodeksu Bemowskiego Urzędnika dla podniesienia standardów obsługi
  • urządzenie kącika zabaw dla dzieci
  • stworzenie specjalnego punktu przewijania niemowląt
  • uruchomienie internetowej infolinii Urzędnik Online
  • zakup Skarbomatu 24 - maszyny do całodobowego przyjmowania deklaracji podatkowych
  • zwiększenie liczby miejsc siedzących dla osób oczekujących na swój numerek
  • przystąpienie Urzędu Dzielnicy do akcji Pomóżmy Razem
  • wydłużenie godzin pracy Urzędu w zakresie wymiany dowodów osobistych
  • rozpoczęcie budowy sieci internetowej BemowoNET
  • wprowadzenie stałych i darmowych dyżurów prawnika do dyspozycji osób prywatnych i firm
  • sprawne przeprowadzenie akcji dowożenia mieszkańców do lokali wyborczych
  • wprowadzenie możliwości dowozu wydanego dowodu osobistego do domu interesanta
Facebook